KÖKET


Vi här ju som man säger öppen planlösning ingenting som jag är speciellt glad över och det är verkligen en av sakerna jag saknar från vår gamla lägenhet. Älskade att ha ett kök med matplats i själva köket. Vi trivs ju jättebra här och den hör lägenheten har ju en hel del massa fördelar men jag kan längta ihjäl mig efter att få ha det igen. Men det får bli i nästa hem. Dock så har vi länge velat ha nån sorts köksö så vi i alla fall delar av rummet lite. Tror det kommer bli hur bra som helst men som med allt annat så är det ju det här med tiden. Hur man får den att räcka till och hur man ska ha tid att göra allt det där man vill. Har så mycket planer här hemma nu, vill måla om sovrummet, hallen, äntligen göra om golvet. Ja ni hör ju... Listan kan göras låååång! 

Allmänt | |
#1 - - Sara:

åh, vilka fina färger, att allt var så matt grått! Snyggt!

Svar: Tack smälla 😘
Jasmina Bylund

#2 - - Jennie :

Vackert flöde och fantastisk inspiration! Ska göra om köket och målar upp provburk efter provburk av grått men valet är så svårt! Vet du vad det är för kulör som ni har på era luckor? Är du nöjd med den?

Svar: Tack snälla 😘 Tyvärr vet jag inte det, det fanns redan när vi köpte lägenheten så inget vi valt själva men ett HTH kök är det i alla fall, hopps du hittar något liknande. Lycka till! 😊
Jasmina Bylund

#3 - - Ulrika:

Å vilken fin bänkskiva. Jag är på jakt efter något liknande. Vet du möjligen vilket fabrikat och färg det är?

Svar: Tyvärr inte, inget vi valt själva utan det var redan insatt när vi köpte lägenheten men någon sorts sten är det i alla fall ☺️
Jasmina Bylund

Upp