HEMMA

Idag är förskolan stängd och även fast man alltid får alla tider och dagar utskickade flera månader i förväg så kommer det verkligen alltid som en chock... haha eller det kanske bara är vi? Hur som helst så hänger vi hemma Winston och jag, gör inget speciellt utan njuter mest av att vi fick en extra helgdag! 


Hoppas ni får en fin måndag! 

Allmänt | |
#1 - - Johanna:

Hej! Jag har oxå den här mattan från ellos, den är världens finaste! Men den fäller!! Stora och många ullbollar varje dag. Har du samma problem? Jag har en liten kille på fem månader som börjat stoppa saker i munnen och jag är livrädd att ha får tag på ullbollarna.. mailade ellos och dom ba: "testa att dammsuga" som om jag inte gör det stup i kvarten. Hursomhelst: har du något tips? Tack för fin blogg 💖

Svar: Hej, ja tyvärr så gjorde den det en hel del i början, nu 1 år senare så luddar den inte lika mycket! Min sambo blev galen och dammsög typ varje dag 😅😂 Vi klippte dock bort sidofransarna efter ett tag och då upplevde vi faktiskt att det blev bättre, men lite tråkigt att göra det kanske... Haha ja märklig kommentar av ellos! 😘
Jasmina Bylund

Upp