PRINTLER

För några dagar sedan fick jag dom här fina printsen på posten från Printler! Blev verkligen supernöjd med resultatet och måste säga att jag blev överraskad av att dom var sååå fina! Kvaliteten på pappret är helt fantastiskt och så där matt som man vill ha det! In och kika på deras sortiment med en gång om ni inte hittat dit än. Kan lova att ni kommer hitta något som faller er i smaken. Nu får ni även 15% på hela sortimentet om ni anger koden jasmina15 så passa på!! Koden gäller till 21,00 ikväll! 




Allmänt | |
#1 - - Emelieshome:

Supersnyggt!

Svar: Tack 😘😘
Jasmina Bylund

#2 - - Sofia:

Så fint! Jag tyckte särskilt om det mindre motivet men kan inte hitta på Printler (så många foton!), vet du möjligen vilken fotograf det är?

Svar: Tack snälla! Ja visst är den fin 😍 Printet heter "losing you" 😘
Jasmina Bylund

#3 - - Sofia:

Tusen tack för hjälpen!!

#4 - - Anonym:

Vart kommer urnan ifrån? Sååå fin!

Svar: Den är från Posh livign 😘
Jasmina Bylund

#5 - - Anonym:

Fin väggfärg! Vad heter den?

#6 - - Anonym:

Varifrån är sängborden? 😊Sitter lampan fast i hyllan? Mvh Mali

Svar: Ja det gör den, den är från ellos! 😊
Jasmina Bylund

#7 - - Camilla:

Hittade precis till din insta och fortsatte med bloggen och jag vill bara säga att vilket fantastiskt konto du har!! Här blir jag kvar;)
Givetvis har jag lite frågor till dig, och det första jag undrar är hur du redigerar dina bilder? (Som för övrigt är heeeelt fantastiska)
Det andra jag undrar över är eran resa till Frankrike, hur ni bodde, om ni bilade eller flög, ja lite restips helt enkelt!
Tack för all inspo!

Svar: Tack snälla vad glad jag blir ☺️ jag använder en app som heter afterlight och redigerar direkt i mobilen, men helt ärligt så gör jag inte jättemycket med bilderna :) Min mamma har en lägenhet i Menton så vi bodde där! Superhärligt ställe och lätt att ta sig runt. Men otroligt dåliga är dom på engelska i just Menton, Nice är bättre på det viset men vi älskade menton, ligger på gränsen till Italien så man får liksom lite av varje :) Vi flög ner! Bila hade varit lite väl tufft med en 2 åring!
Jasmina Bylund

Upp