BADRUMSHYLLAN

Så här ser det ut på min badrumshylla just nu och jag vet att det är sen gammalt men den där Aesoptvålen är to die for! Jag vet det är bar en tvål men det känns liksom lite roligare och lyxigare att tvätta händerna nör det doftar så ljuvligt efteråt och visst att det svider lite att köpa en svi dyr handtvål men jag kan lova arr den håller riktigt länge och helt värt det! Lite vardagslyx helt enkelt! 


Sen är jag just nu lite extra glad för mina nya Nuoriprodukter som jag provat i några veckor! Helt underbara är dom och kroppsoljan är perfekt för min kliande preggomage! Deras produkter måste ni bara kolla in. Dom datummärker alla sina förpackningar för att garantera att produkterna och dess känsliga ingredienser är fräscha vilket jag verkligen gillar och så består dom enbart av naturliga ingredienser såklart! 



Allmänt | |
Upp