TILL BEBISEN

 
Nu när jag blev gravid så intalade jag mig själv att jag inte skulle handla så mycket... Man har ju kvar så mycket från Winston och bla bla bla... Såklart vill man ju ha massa saker ändå och jag kan inte riktigt låta bli! Dom här Sakerna klickade jag hem från Babyland här om dagen. Av alla 100 tals ting man lyckas köpa inför en liten bebis så måste jag säga att bärselen är mitt absolut bästa, vet inte vad jag hade gjort utan den med Winston, den låg alltid i stadigt förvar under vagnen och första året tror jag att jag använde den dagligen, dessvärre så gav vi bort våran när Winston blev större så nu passade jag på att köpa en ny. Just nu har dom helt galet bra pris på just denna också så passa på! Ni hittar den HÄR. Den fina Speldosan från Camcam har jag suktat efter länge men har inte känts ok att köpa till sin treåring haha så nu passade jag på, den hittar ni HÄR! Dom fick även idag in Garbo & friends nya efterlängtade kollektion så passa på även där innan det tar slut!!
 
Sist men inte minst måste jag verkligen ge Babyland cred för sin service, handlar man över 1000 kr och beställer innan 14,00 så får man leverans samma kväll direkt hem till dörren lite beroende på vart man bor så klart! Hur bra? 
 

Babyland har alltid har fri frakt, snabba leveranser och gratis hemleverans på beställningar över 1000 kr
 
 
 
Inlägget publiceras i samarbete med Babyland och innehåller affilatelänkar
Allmänt | |
#1 - - JohannaIsabella:

Så mysigt med en bebis! 😍 Önskar förresten lite preggobilder på mamman också!

Upp