HALLEN

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hallen är nu klar, idag drog jag det sista penseldraget där inne på ett bra tag hoppas jag... har nog målat typ allt där inne, förutom linnedrapperiet till garderoben såklart men annars har lister, dörrar, knopplister, skoskåp, förvaringsbänk, pärlspont och till sist väggarna fått ny färg och jag trodde verkligen aldrig att det skulle bli klart men vi är så nöjda med resultatet, speciellt jag! Var ju till en början lite orolig att det skulle bli lite mörkt men det vart ju hur bra som helst! Och ännu bättre kommer det bli när vi i vinter ska ta ner alla stora björkar som står i vår trädgård och snor den lilla lilla solen man får så här års.

All färg kommer som vanligt från Happy homes som jag har fått den stora äran att sammarbeta med! Dom har ju det mesta inom färg och tapet och alltid så himla hjälpsamma.
 
Kulörerna jag valt i hallen är dessa
Pärlspont, bänk och snickerier - Evening green, Jotun lady, matt 
Väggar och knopplist - Smooth white, Jotun lady, helmatt
Skoskåp - Sand, Jotun lady, matt

Så roligt och ett tydligt exempel på att färger verkligen kan spela dig ett spratt, färgen jag målat på alla snickerier heter ju evening green och i dom flesta fall så ser den ju väldigt grön ut men här i våran hall så är den verkligen knallblå, eller vad tycker ni? Så kom ihåg, provmåla alltid för bästa resultat.

Inlägget publiceras i sammarbete med Happy homes. 







Allmänt | |
#1 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh, verkligen så fint!

#2 - - Natalie:

Använder du roller eller pensel då du målar pärlspont? ☺️

Svar: Jag använder pensel 😊
Jasmina Bylund

#3 - - Anonym:

Vilket fantastiskt fint hem ni verkar ha😍 Vart kommer den fina ulloverallen ifrån?

Svar: Tack snälla ☺️ Den är från lindex!
Jasmina Bylund

#4 - - V:

Halluu! ;D Vad är det för sittbänk/förvaring? Köpt nånstans eller hemmasnickrat?

Svar: Den är platsbyggd men själv skåpen är från ikea 😊😘
Jasmina Bylund

#5 - - Anonym:

Vart kommer skoskåpet ifrån?👌🏼

Svar: Det kommer från Jysk, men jag har målat och satt på nya knoppar 😊
Jasmina Bylund

#6 - - Linnea:

Du har det verkligen SÅ fint hemma, jag blir så inspirerad! Jag tycker att det är så fint när alla lister är målade, men jag funderar på hur man gör i mötet med nästa rum om man inte har samma färg där?

Upp