HJÄLP

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kan inte riktigt fatta att jag har gjort detta haha, har senaste åren verkligen avskytt färgen rött och aldrig i hela mitt liv skulle jag kunna tänka mig att jag skulle måla den hemma men nu står vi här med Belles lilla rum (eller del av rum) målat i en roströd färg som är så fin att jag dör lite. Hade verkligen inte tänkt att jag ens skulle måla här utan tanken var att tapetsera men vi tycks aldrig ta tag i det projektet så då vart det en snabb lösning med några lager färg. Har suktat ett tag efter just denna färg och den har stått och skräpat i förrådet ett tag nu men tanken var att jag kanske skulle måla om en liten stol eller två men nu vart det så här i stället och jag kan verkligen i nte vara mer nöjd, Mer färg till folket, missförstå mig rätt jag äääälskar grått och beiget men det här gjorde mig så glad och tänk vad man kan ändra sig snabbt, så knäppt det där. 

Förresten, hur fint är inte skeppet?! Ni hittar det hos Garbo & friends



Allmänt | |
Upp