SOVDAGS

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi har ju så här långt haft en vagga till Bellis men sedan någon vecka så har vi känt att hon faktiskt växt ur den lite så igår fick spjälsängen åka fram och som tur var så sov hon minst lika bra i den. Tänkte först måla om sängen men sedan mindes jag vilken mardröm det var sist jag målade den, man skulle kunna säga att måla spjälsängar inte är min favoritsak att måla. Och det här blev ju också fint! Så vi får väll helt enkelt se när eller om jag ens orkar mig på att måla om den. Nu ska jag bara bestämma mig för ett fint spjälskydd, typ omöjligt att välja, finns ju så mycket fint så det kommer väll förmodligen blir några olika.


Men nu ska vi i alla fall stoppa ner lillloppan här och bänka oss i soffan och se sista avsnittet av Stranger things... Hur spännande?! 

Allmänt | |
#1 - - Maggie Bergius:

Åh så fint!
Vilken fin väggfärg, vad är det för märke?
Ha en fin dag!

Svar: Tack! :) Det är St pauls blue från Jotun.
Jasmina Bylund

#2 - - Malin:

Den där väggfärgen är helt magisk! Kan inte sluta kolla <3

#3 - - Jeanette:

Älskar sänghimmeln, önskar det fanns en sån för vuxensängar :)

Upp