SPARAT PÅ INSTAGRAM

(null)

Tycker verkligen att det här med att man kan spara sina favoritbilder på instagram typ är det bästa som hänt ( i instagramvälden då såklart) man ser så mycket fint hela tiden men så lätt att glömma bort och vem bar det nu som la upp den där fina bilden jag såg för nån vecka sedan?! och det här är verkligen det perfekta sättet att inte glömma bort den där fina bilden man såg och löser liksom hela det problemet! 

Här ovan ser ni mina senast sparade bilder och ni ser ju vad jag längtar efter, ljusa sommarkvällar, blommor, rosa och rött! Speglar väldigt väl mitt mode just nu måste jag säga. Även fast jag älskar just julen så är jag en riktig vinterhatare och längtan till våren och sommaren är helt galet stor.

Bilderna jag sparat tillhör dessa fina konton som ni absolut borde spana in om ni inte redan gjort det!  

@localmilk @fotograflinaostling @nonihana_ @mishoneparis @jotunlady @paintandhaven @helena.moore @signebay  @atelierlavague
Allmänt | |
Upp