PÅ VÄGGARNA I ETT SLOTT

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

För någon vecka sedan fick Anna och jag möjlighet att fota i detta magiska slott! Vi har drömt att plåta här länge och nu när det äntligen vart dags så ville vi hinna med så mycket vi bara kunde på denna helt otroliga plats. Alla bilder vart verkligen precis så där fina som vi hade hoppats på och trots en väldigt grå dag så lyckades ljuset leta sig in på det mest perfekta sättet. 

Bilderna ovan tog vi åt Printler där vi fått välja ut våra absoluta favoriter bland alla deras helt fantastiska prints. Det var så kul men också så himla svårt för dom har ju så mycket fint och man kan ju inte välja hur många favoriter som helst... Men dessa var dom som vårt hjärta klappade lite extra för och så vart dom ju så där galet fina tillsammans eller hur?! Och för att inte tala hur fina dom blev på slottet och dess väggar. Vill ni se mer, shoppa våra favvoprints eller höra mer om hur vi tänker när vi väljer konst till våra hem så finns en liten miniintervju med oss här.  Kanske gillar ni samma som oss eller så hittar ni en massa egna favoriter i deras sortiment, hur som helst så måste ni in och kika! 

Puss & kram

Nu ska jag återgå till sista timmarna av farsdagfirande med familjen med bullbak och julmust ( min svaghet i livet och bunkrar alltid upp när dom säljer ut efter jul eller påsk... jaaa det är konstigt jag vet men finns det något godare? ) Hoppas er helg vart mysigt och att ni firat alla fina pappor idag! 
Allmänt | |
#1 - - Tess:

Så himla vackert! Jag kan tänka mig att det var en upplevelse att fota där :)

Upp