FÖRSTA DAGEN

(null) 

(null) 

(null) 

(null) 

(null) 

(null) 

Idag hörni! Var min första riktiga ickeföräldralediga jobbdag! Känns helt galet men måste ändå erkänna att jag saknar mitt lilla busfrö här hemma och det blir väll kanske lite extra påtagligt med tanke på att jag för det mesta jobbar just hemifrån och är så van att ha henne där. Men Belle lever verkligen lajf på förskolan och har så roligt där vilket känns väldigt skönt! 

Min första barnlösa jobbdag spenderade jag precis här! Har haft en massa tråkigt men nödvändigt jobb framför datorn som jag skjutit upp, har liksom en tendens att göra det med saker som inte är så kul. Någon annan med samma problem?! Men med en kopp te i sängen och datorn i knät fick jag en helt del gjort och jag kan med gott samvete ta helg med familjen! 

Nu sover dom små och vi ska bege oss in i Netflixdjubgeln och försöka hitta världens bästa film att kolla på.

Önskar er en mysig kväll och trevlig helg! 
  
***
Today guys was my first real work day with no kids at home. But I sure did miss my little girl! Most of the time I work from home and I’m soo used to having her here with me so it feels a little bit empty. But Belle really loves it at kindergarten which makes it al a lot bit easier.

This day was well spent right in this room. I have had a lot of boring computer work that I always pushing ahead. I aways do that with thing I don’t like. Such a bad habit. But with a cup of tea in bed and the laptop in my knee I got a lot of things done so now I can enjoy my weekend with the family .

Now the little ones are sleeping and we’re gone dive in to the Netflix djungle and try to find the best movie ever to  watch! 

Have a lovely night!
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Fina bilder 👌🏻 - varifrån kommer tavlan med blommor på?

Upp