BELLSIBUS

(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
Min älskade lilla skrotnisse!! Vet inte hur många smeknamn jag har på den här lilla skruttungen... riktigt konstiga är några av dom men dom liksom bara kommer... haha någon som känner igen sig? Hon börjar verkligen bli så stor och jag känner att jag inte riktigt hinner med... hon blir liksom två hela år i sommar?! Jag verkligen älskar den här åldern och det händer så mycket. Det är ju nu dom börjar bli egna små personer med humor, viljor och en massa annat. Hon har helst skorna på sig hela tiden, en eller typ 10 dockor i famnen och går i princip alltid runt och sjunger eller nynnar på något mest hela tiden, favoritsången är nog helt klart lilla snigel tätt följt av björnen sover och blinka lilla stjärna... Skrattar ihäl sig åt Winston eller sig själv gör hon också. Verkligen älskar att hon alltid har så nära till skratt och kan verkligen skratta så hon kiknar. Barnskratt kan ju vara det bästa som finns. Så äkta och finns det något bättre än att se sina barn glada?! Tror inte det faktiskt. 
 
 

Allmänt | |
Upp