TISDAG

Imorse sken solen igen och att börja dagen med en promenad i skogen kändes helt rätt! Så skönt att få samla sina tankar och att sätta på den bästa musiken man vet i öronen. Finns nog inget som kan få mig att känna mig så inspirerad och på så gott humör som just musik. Alla känslor får liksom ta plats och jag älskar att man kan känna så många olika känslor på en och samma gång bara genom att lyssna på en speciell låt.
 
(null)
 
Väl hemma igen, så var kaffet så där gott som det typ bara kan vara när man varit ute i den friska luften. Gjorde även min bästa frukost som består av grekisk yoghurt, valnötter och lite (eller mycket) honung! Så gott och tycks aldrig tröttna på detta. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Resten av dagen har det mest jobbats med tråkigheter faktsikt, sånt där som jag verkligen inte gillar... kvitton, körloggar mm. Som tur är så har jag en revisor som sköter det allra mesta, men lite måste jag ändå anstränga mig. Nu ska jag dock måla skåpet som satt i köket förut, det ska få ny fin grön färg och ny plats i Winstons rum! Tror det kommer bli så fint och Winston är otroligt glad över att han ska få ett skåp med hemliga små fack så han kan gömma sina
bästa saker för Belle. 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp